Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Onthaalassistent(e) - medisch secretariaat (vervanging)


Functie

Het onthaal is de draaischijf van het wijkgezondheidscentrum. Als onthaalmedewerker ben je de eerste contactpersoon voor onze patiënten. Je bent de schakel tussen patiënten, externe hulpverleners en onze eigen zorgverstrekkers.

  • Je bent verantwoordelijk voor een klantvriendelijke en persoonsgerichte ontvangst van de patiënten en bezoekers in het wijkgezondheidscentrum en je beantwoordt telefonische oproepen.
  • Je staat met je collega's in voor de dagdagelijkse organisatie van de planning van de afspraken voor de huisartsen, de verpleegkundigen, de kinesitherapeuten, de psychologen, de maatschappelijk werkster & beweegcoach.
  • Je ziet toe op een vlot verloop van de consultaties en volgt daarvoor consequent het inplannen van de consultaties op.
  • Je treedt op als contactpersoon tussen de patiënten en de zorgverleners. Je verzamelt de wensen, opmerkingen en klachten van patiënten en zoekt oplossingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte administratieve afhandeling van de consultaties. Je verwerkt dagelijks alle post volgens de daarvoor gemaakte afspraken.

Jouw profiel

We kijken uit naar een fijne onthaalcollega die:

· Een administratieve duizendpoot is

· Sterk is in plannen en organiseren

· In staat is zich snel in te werken in nieuwe situaties en goed om kan met veranderingen

· Nederlandstalig is met een goede kennis van het Frans en Engels

· Een teamspeler is alsook collegiaal en flexibel

· Zeer stressbestendig is en prioriteiten kan stellen op drukke momenten?

· Een warm hart heeft voor onze diverse patiëntenpopulatie en goesting heeft om ons team te versterken

· Gezond kritisch is naar zichzelf, collega’s en de werking met het oog op verbetering.

  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief

Aanbod

Wij bieden

  • Een halftijds contract (IFIC barema 12 van PC 330) voor 19u/week - zwangerschapsvervanging tot november 2024.
  • Maaltijdcheques.
  • Een vast uurrooster in overleg met het onthaalteam, onder voorbehoud van wijziging in functie van vervanging van afwezige collega’s, omdat de continuïteit van de dienst moet gegarandeerd worden. Werkuren liggen tussen 8u & 19u.
  • Een leerrijke, afwisselende en uitdagende werkervaring binnen een collegiaal en gedreven team.
  • Vergoeding woon-werkverkeer/fietsvergoeding.
  • Eindejaarspremie & attractiviteitspremie.
  • Verse soep, brood & fruit op donderdag geleverd door de Soeptrien.

Solliciteren

Saskia Van Aken
053 78 10 16
ikwilwerken@daenshuis.be

Solliciteren